Ustawianie jasnych reguł bezpieczeństwa oraz edukowanie użytkowników
Twoja firma pracuje wykorzystując informacje. Jeśli te wyciekną, Twoja firma może ponieść straty finansowe i wizerunkowe, tracąc równocześnie przewagę konkurencyjną.
Osobiste dane identyfikacyjne
Kontrakty
Dane sprzedażowe
Dokumenty projektowe
Know-how
Dane klientów
Plany i strategie
Wysłałeś wiadomość do złego adresata? Zgubiłeś dysk USB? Wycieki danych mogą być zupełnie przypadkowe, ale zdarza się, że ktoś im w tym pomaga. Wystarczy jeden niezadowolony pracownik, by kradzież wrażliwych danych zagroziła stabilności Twojego biznesu.
Załączniki
Poczta webowa
Klient e-mail
Box
Dropbox
Google Disk
OneDrive
Dyski USB
Karty pamięci
Sieć
p2p
FTP
torrent
CD / DVD / Blu-ray
Druk
Smartfon
Tablet
Laptop
Facebook
Twitter
Google+
IM
Drag&Drop
Zrzut ekranu
Ctrl+c/Ctrl+v
1. wykryjesz zagrożenia
dla bezpieczeństwa
swoich danych
2. wdrożysz polityki
bezpieczeństwa edukując
pracowników
3. ochronisz wrażliwe
dane przed opuszczeniem
firmy
Komputery, laptopy, telefony i tablety z klientem Safetica Aplikacja kliencka (możliwa do ukrycia przed użytkownikiem) reguluje aktywność na firmowych urządzeniach ustalonymi politykami bezpieczeństwa.
Serwery
i baza danychPo podłączeniu do sieci, dane z komputerów w tej sieci są automatycznie przesyłane na serwer.
Widok
ustawieńPrzejrzysty wgląd we wszystkie zebrane informacje z możliwością zmiany ustawień.
Safetica wykryje każdą próbę operowania chronionymi danymi w niepożądany sposób. W zależności od Twoich ustawień, Safetica może zablokować ryzykowną aktywność, powiadomić administratora lub przypomnieć pracownikowi o potencjalnym naruszeniu polityki bezpieczeństwa. Kiedy potrzebujesz zabrać wrażliwy dokument poza firmę (np. na dysku USB) Safetica dopilnuje, by nośnik był zaszyfrowany, a zapisane na nim dane chronione przed niepowołanym dostępem w razie utraty lub kradzieży nośnika. Safetica gwarantuje, że Twoja własność pozostanie Twoją własnością.
... poznaj rozwiązanie Safetica już teraz!
Na sukces i skuteczność działań GynCentrum bardzo duży wpływ ma zaufanie pacjentów. Dlatego jednym z priorytetów jest ochrona danych oraz informacji. W każdym przypadku są to dane niezwykle wrażliwe: nie tylko dane osobowe, medyczne ale równiez historie par, które powierzają klinice swoje marzenia o posiadaniu potomstwa. Oczywistym jest zatem, ze znalezienie najlepszego rozwiazania chroniącego wymienione dane było kluczowe dla kliniki, a spełnienie wymogów rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych, które weszło w życie w maju 2018 r. to niezbedne minimum.
Zobacz jak GynCentrum zabezpieczyło swoje pliki.