Szczegółowa analiza incydentów bezpieczeństwa i procesów w twojej firmie
Analiza produktywności użytkowników prowadzi do zwiększenia ich efektywności
Audyt wrażliwych plików wykrywa ukryte podatności bezpieczeństwa
Analiza wykorzystania sprzętu i oprogramowania pozwala oszczędzać firmowe zasoby
Pozbądź się niepotrzebnych licencji, za które niepotrzebnie zapłaciłeś
Analiza zachowania i produktywności pracowników
Sprawdzaj, czy pracownicy nie wykorzystują firmowego sprzętu do prywatnych celów
Sprawdzaj, którzy pracownicy
szukają nowej pracy i redukuj
ryzyko wycieku danych
Redukcja bezproduktywności pracownika o 30 minut dziennie może przynieść Twojej firmie nawet 6,3% procent oszczędności na jego wynagrodzeniu. Zwrot inwestycji możesz dostrzec już po 3 tygodniach od wdrożenia rozwiązania Safetica. Inne oszczędności wynikają ze zmniejszenia kosztów wydruków, eliminacji niepotrzebnych programów i efektywniejszego korzystania z komputera.
Safetica Auditor gromadzi logi ze wszystkich aktywności pracownika na firmowym komputerze i bezpiecznie przechowuje je na serwerze. Monitoruje nawet aktywność pracowników, którzy nie są podłączeni do firmowej sieci. Do raportów z narzędzia masz dostęp cały czas – nawet ze smartfona – zyskując przejrzysty ogląd potencjalnych zagrożeń i spadków produktywności. Masz pełne poczucie bezpieczeństwa niezależnie od tego, czy Twoi pracownicy aktualnie pracują, czy np. są w trakcie podróży.